‘Creëer een next-level personal brand’ – over onzin in marketing
Ik ben eruit.Ik word nooit een thought leader. Het zat erin. Ik heb namelijk geen online community met veel social outreach en ik doe ook
Waarom je van mij geen kaartje krijgt – en waarom ik jaloers ben op mijn moeder
Kerstkaarten.Ik krijg het niet voor elkaar. Ik koop ze. Ik verzamel de adressen. Ik haal zelfs kerstpostzegels. Dan gaat het mis. ’s Avonds in bed
Waarom ik geen low-budget pakket heb (en uitvaartondernemers wel)
‘Meneer?’De uitvaartverzorgster loopt naar W: ‘We weten niet zeker of uw vader in de kist past. Vindt u het erg als we een beetje moeten
Waarom iedereen veel te moeilijk doet over SEO (deze 7 stappen zijn genoeg)
In 2004 was LEGO bijna failliet. Het leed dat jaar een verlies van 260 miljoen euro. CEO Jørgen Knudstrop nam een drastische maatregel. Lego was
Je webteksten zijn te klein.
Kleine letters kosten jou geld. Websitebezoekers klikken dan niet verder – maar weg. Doei conversie. Ik leg je uit hoe dat zit.
Ik ben lui en snel afgeleid. Deze app helpt me.
Ik ben een ondernemer van niks. Lui. Snel afgeleid. Impulsief. Zit ik weer een half uur te Reddit’en. Of alle kledingwebshops af te speuren naar
Elke week bloggen. Moet kunnen, toch?
Bloggen werkt. Het is een bewezen tactiek om nieuwe klanten te vinden. Je moet het alleen wel doen. Dat doen, daar ben ik niet goed in.
SEO teksten nodig? Ho, wacht even.
Ik vroeg mijn buurman naar zijn werk. Hij schraapte zijn keel en ging er goed voor staan. “Nou, ik ben de beste loodgieter van Alkmaar.
Zeg. Hoe duidelijk zijn jouw webteksten?
Tijdens mijn studie moesten we een essay schrijven. De docent was notoir streng. De helft van de groep had een onvoldoende. Het op-een-na-hoogste cijfer was