Waarom long-tail keywoorden belangrijk zijn
Een goede tekst doet twee dingen. Hij haalt bezoekers binnen via zoekmachines (met SEO) Hij zorgt dat lezers gaan doen wat jij wil dat ze
Waarom je website géén visitekaartje moet zijn
“Ja, onze website, dat is toch ons visitekaartje hè?” Ik nam nog een slokje koffie. “Nou, niet helemaal,” zei ik. “Je website doet toch veel
Kwaliteit hoog in het vaandel? Bewijs het dan ook even.
Op bijna elke website zie ik dit soort zinnen: “Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel.” “Wij leveren uitsluitend topkwaliteit.” “Scherpe prijzen voor de
Waarom ik je NIET welkom heet op mijn website
Kijk. Als je een winkeltje hebt, en er loopt iemand naar binnen, is ‘hallo, welkom’ best oké. De klant voelt zich verwelkomd, je hebt een
Zijn robots de toekomstige tekstschrijvers?
Ik wil je even voorstellen aan Philip M. Parker, een marketingprofessor aan de INSEAD Business School. Hij publiceert ook boeken. Zijn ouvre is nogal gevarieerd
Waarom je écht sterkere wachtwoorden moet gebruiken
Laatst kreeg ik de logingegevens voor de website van een groot bedrijf. Die waren ongeveer zo: Login: bedrijfsnaamadminWachtwoord: 1bedrijfsnaam123 Ik schrok. Zó simpel. Een hacker komt
Waarom schrijven net als koken is
Het begint met een goed recept Je kan niet koken zonder recept. Dat recept staat op papier of zit in je hoofd, maar je hebt