Zakelijke blog | Tekstschrijver Daniëlle Kelder 2018-02-22T12:23:19+00:00

Zakelijke blog

“Bloggen? Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor?”

Bloggen voor business

Een zakelijke blog doet je onderneming goed. Met ‘n blog geef je lezers extra informatie, je bedrijf extra promotie en je SEO een boost. Maar het beste resultaat bereik je alleen als je regelmatig blogt, over de juiste onderwerpen en met een goede schrijfstijl. En dat is lastig. Tenslotte heb je het druk zat zónder dat geblog. Wil je wel de voordelen van een blog, niet de nadelen? Laat mij ze dan voor je schrijven.

tussenlijn

Blogs die gelezen worden

Als je investeert in een zakelijke blog wil je dat het iets oplevert. Oftewel: een betere positie in zoekmachines en meer bezoekers. Ik schrijf blogs die interessant zijn voor jouw lezers, met goede zoekmachineoptimalisatie. Door de juiste zoektermen te gebruiken, de blogs goed in te delen én aansprekend te schrijven krijg je blogs die relevant zijn voor je bezoekers en voor Google.

tussenlijn

Tarief zakelijke blog

Ik werk met een vaste projectprijs die we vooraf afspreken. Dat bedrag is afhankelijk van je opdracht. Hoeveel blogs heb je nodig, welke research moet ik nog doen, wie bedenkt de onderwerpen?

Neem gerust contact op met je blog-vraag, dan bespreken we wat je precies nodig hebt én wat dat zal kosten.

Neem contact op!

Meer weten?

 

Wanneer schakel je een tekstschrijver in voor je blogs?

Zelf bloggen kan best. Je hebt genoeg te vertellen over je bedrijf, dus waarom zou je het niet zelf doen? Nou … omdat je al snel geen tijd meer hebt voor dat blog, en je weet ook geen goed onderwerp, en je hebt er eigenlijk geen zin in ook. Net als de meeste andere ondernemers. Wil je wel profiteren van de voordelen van een blog? Dan is het toch handig om een tekstschrijver in te schakelen. Weet je zeker dat het in orde komt en heb jij er geen omkijken naar.

tussenlijn

Hoe herken je een goede blog?

Je hebt ongetwijfeld goede en slechte blogs gezien. Het verschil zit ‘m vaak in de inhoud, de opmaak en de schrijfstijl. Een goede blog ziet er mooi uit en is makkelijk om te lezen. Hij is ook leuk om te lezen, en je voelt je aangesproken. Daarnaast heeft het je iets te bieden. Je leert er iets van, moet erom lachen, wordt erdoor geraakt. Het is méér dan een opsomming waarom bedrijf X zo geweldig is, of een remix van informatie die je op 10 eerdere websites ook las.